« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Przedstawienie porządku obrad, ewentualne zmiany.

3. Informacja Wójta o realizacji uchwał podjętych na poprzedniej sesji oraz pracy Wójta w okresie międzysesyjnym.

4. Rozpatrzenie raportu o stanie Gminy Zawoja.

6. Procedura absolutoryjna:

a) Rozpatrzenie:

b) sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Zawoja za 2023 rok,

d) Opinii Składu Orzekającego Kolegium Regionalnej Izby Obrachunkowej w Krakowie z dnia 16 kwietnia 2024 r. w sprawie: zaopiniowania sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Zawoja za 2023 rok,

e) informacji o stanie mienia Gminy Zawoja na dzień 31 grudnia 2023 r.

f) Wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Zawoja z dnia 5 czerwca 2024 r. w sprawie absolutorium dla Wójta Gminy Zawoja z tytułu wykonania budżetu za rok 2023,

g) Opinii Składu Orzekającego Kolegium Regionalnej Izby Obrachunkowej w Krakowie w sprawie: zaopiniowania wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Zawoja odnośnie absolutorium dla Wójta Gminy Zawoja z tytułu wykonania budżetu za 2023 rok.

h) Dyskusja.

10. Wnioski stałych Komisji Rady Gminy.

15. Podjęcie uchwały w sprawie: uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Zawoja na 2024 rok.

16. Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii w Gminie Zawoja za rok 2023.

17. Sprawozdanie z działalności GOPS Zawoja za 2023 rok.

18. Podjęcie uchwały w sprawie: zmiany uchwały Nr LII/580/2024 z dnia 25 stycznia 2024 roku w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Suskiemu przeznaczonej na dofinansowanie zadania w zakresie ochrony środowiska.

20. Podjęcie uchwały w sprawie: udzielenia dotacji na prace konserwatorskie, reatauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków.

21. Podjęcie uchwały w sprawie: wyboru przedstawiciela Samorządu Gminy Zawoja do Rady Naukowej Babiogórskiego Parku Narodowego.

25. Odczytanie złożonych interpelacji i zapytań radnych.

26. Odczytanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.

27. Wolne wnioski, informacje i zakończenie sesji.

« Powrót do strony głównej