Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przedstawienie porządku obrad, ewentualne zmiany.
3.
Informacja Wójta o realizacji uchwał podjętych na poprzedniej sesji oraz pracy Wójta w okresie międzysesyjnym.
4.
Wnioski z posiedzeń stałych Komisji Rady Gminy.
5.
Przedstawienie informacji w sprawie planowanej przez Ministerstwo Klimatu i Środowiska zmiany granic Babiogórskiego Parku Narodowego.
6.
Podjęcie uchwały w sprawie: rozpatrzenia Petycji.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie: rozpatrzenia Petycji.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie: przekazania wniosku według właściwości.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie: udzielenia dotacji Powiatowi Suskiemu na dofinansowanie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie-Zespołu Interwencji Kryzysowej na działania związane z profilaktyką i rozwiązywaniem problemów alkoholowych.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie: przyjęcia Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej i Ochrony osób Doznających Przemocy Domowej na lata 2024-2030.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie: przystąpienia Gminy Zawoja do realizacji projektu w ramach Poddziałania 6.26 w ramach Programu Fundusze Europejskie Województwa Małopolskiego na lata 2021-2027
12.
Podjęcie uchwały w sprawie: zmian w budżecie Gminy Zawoja na rok 2024.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie: zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Zawoja na lata 2024-2040.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie: przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Gminy Zawoja.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie: wyrażenia zgody na wniesienie wkładu pieniężnego do Spółki Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Budownictwa "Zawoja" Spółka z o.o. w Zawoi.
16.
Podjęcie uchwały w sprawie: wyrażenia zgody na wniesienie przez Gminę Zawoja wkładu pieniężnego do Spółki HALA MORGI Sp. z o.o. z siedzibą w Zawoi.
17.
Podjęcie uchwały w sprawie: wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości gruntowej oznaczonej nr działki ewid. 22739/16 oraz 22739/17 położonej w Zawoi.
18.
Podjęcie uchwały w sprawie: udzielenia dotacji celowej dla Ochotniczej Straży Pożarnej z terenu Gminy Zawoja.
19.
Odczytanie złożonych interpelacji i zapytań radnych.
20.
Odczytanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
21.
Wolne wnioski, informacje.